Like a rollercoaster!

2013-02-07 / 22:50:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Mitt humör går som en rollercoaster just nu.. upp och ner hela tiden... just nu är det i mitten! 
Idag var mitt humör inte så bra, delvis för att bussen var inställd så jag fick vänta på mamma i 30-40min i -7 grader... Fast jag ska väll inte klaga... Det var ju typ nånstans det var -30 grader idag... uscha! Nu får sommaren ta och komma! 

Såg föresten att mamma hade köpt lite nya grejer till mig idag! 


Som ni kanske ser så mixtrade jag lite med kameran idag och hittade en massa coola effekter! love it! 

Men nu ska trötta jag sova och försöka att inte drömma mardrömmar... 
Kram! 
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0