Smarta jag...

2013-04-18 / 22:48:02 / Allmänt / 0 kommentarer
Sitter ensam vaken nu.. Och kan absolut inte sova..
För jag är ju så smart så att jag somnar mitt på dagen och vaknar ca 20:00.. haha.. Så ja..
nu vet jag inte alls vad jag ska göra.. *suck* 

Jo, juste, ska klippa mig imorn och ta ett till hål i höger örat! Och vilken frisyr jag ska klippa till får ni se då, och samma sak med hålet i örat. (bara för skojsskull)
Jag kommer förmodligen se ut som en helt ny person! Men det är bara bra,
eftersom jag är så less på att se ut som jag gör nu... Har haft samma frisyr i hela mitt liv! (typ..) 

Men bara för att jag är så snäll så kan ni få en sneakpeak på vilken frisyr det kommer att vara.. 


Resten får ni lista ut själva ;* 

Kram på er så länge! x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0