Sjuk...

2012-09-12 / 16:11:08 / Allmänt / 1 kommentarer
Han inte gå många dagar i skolan innan jag var sjuk igen... *suck* Fick åka hem efter halva dagen i skolan idag bara för att jag vart så tjock i halsen! Men när jag kom hem satte jag mig med SO läxan. Jag skulle skirva om Egypten. Skrev 5-6 sidor och jag är så jädra stolt över det! Brukar vanligtvis bara skriva 2-3 sidor... haha... Nu har jag vara spanska och matte läxan kvar. Sen är jag FRI! 

Just nu så sitter jag iallafall och drygar vid datan, funderar på att kanske baka? Vi får se! 
Men under tiden jag funderar på det så ska jag fortsätta att sitta i mitt mysiga täcke och nörda frammför datan. 



Puss'n&Kram'n ;*
/m

Kommentarer
Postat av: Moa

Söta du!

2012-09-13 @ 19:34:43
URL: http://mommime.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0