Everything is gonna be allright!

2012-09-04 / 22:37:19 / Allmänt / 0 kommentarer
Vart stranden idag igen med Gabbi






Roligt liv hon och jag borde ha ;) 

Men sen hade jag spanska prov idag oxå! Och jag TROR att jag klarade det! För det känndes iallafall som att jag hade alla rätt! Men bara för att jag säger så nu så har jag säkert inte det.. (typsikt mig) 

Men nu ska jag lägga mig och tagga 2 timmar musik imorn... Hatar musik... Men hoppas lektionen blir rolig och att vi sköter oss bra (inte för att vi kommer att göra det.. men man kan ju alltid hoppas!) För om vi sköter oss bra så får vi sluta tidigare. 

Nu ska jag dejta sängen! 
Gnatt! 
Puss'n&Kram'n ;*
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0