Fotboll & Breaking Dawn

2012-11-18 / 11:15:15 / Allmänt / 1 kommentarer
Igår började jag dagen med att gå och kolla på fotboll, GIF mot HBK! HBK vann... 

Efter fotbollen åkte jag hem för att fixa mig lite snabbt och sen åkte jag, Ange och Mommi in till bion, för vi skulle nämligen se Breaking Dawn del 2! Och jag kan säga att vi hade en väldans tur som kom in! Lucky us.

Filmen var en av de bästa jag sett! (såklart! de var ju twilight? dah?!) Men det är så jävla sämst att det är slut nu... Slut för all framtid! 

Några pics från idag

er
652


/m
 

Kommentarer
Postat av: Moa

HAH söta vi är! xxx

Svar: alltid ;)) xx
Melinda Jonsson

2012-11-18 @ 12:20:36
URL: http://mommime.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0