Planera fest!

2012-06-27 / 13:18:38 / Allmänt / 0 kommentarer
Idag blire till att planera festen! 

Jag har kollat upp vad jag ska ha för kläder, de finns iallafall på internet så det är bara att hoppas att de finns på affärerna oxå!



Jag tycker iallafall att det är nice!

Och tårtan...den kunde de inte beställa igår för när de skulle göra de så hade de hunnit stänga...men jag hoppas iallafall fortfarande på den här!
 

Sen vad vi ska göra på festen, det får jag ta när Gabbi har vaknat, för just nu ligger hon och sover...haha, fast det är ju kanske inte så konstigt eftersom att hon och jag vände ju på dygnet helt, men jag hade tur som rättade till det igår, men det gjorde tydligen inte Gabbi, så vi får se när hon vaknat

Under tiden så får ni ha det så roligt och kolla på den här videon:http://www.youtube.com/watch?v=bsIK9piYhjc&feature=related 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0