Facebook♥

2012-06-25 / 01:56:15 / Allmänt / 4 kommentarer
Vendela Sandström- Du är en tjej jag träffade via Directioner träffen, och du verkar vara väldigt snäll och omtänksam..♥ Jag vill väldigt gärna lära känna dig bättre!♥

Emilia Rhen-Knutsson- Jag känner dig inte så bra...Jag vet bara att du är en Directioner..♥ Jag vill hemskt gärna lära känna dig bättre och kanske träffa dig nån gång♥

Mathilda Eklund- Du är en av de underbaraste personerna i hela världen!!♥ Du finns alltid där när man behöver snacka, vi har aldrig sett varandra irl men ska snart få göra det♥ Och då ska vi snacka med varandra tills det inte finns så mkt mer att snacka om♥

Patricia Hellberg- Jag känner dig inte så bra...men du verkar vara en väldigt snäll tjej som desutom är väldigt söt♥ Jag skulle gärna vela träffa dig nån gång och lära känna dig bättre♥

Emilia Andersson- Jag fick lära känna dig när jag skulle vara med dig och Ange på Furuvik♥ Och redan då hade vi väldigt roligt tillsammans♥ Du lyser lixom upp ens dag vart du än går♥ Jag måste vara med dig nån gång nu och skapa fler minnen♥

Malin Petrusson- Jag känner dig knappt så jag vet inte vad jag ska skriva om dig...men du är iaf söt och du ser rätt så snäll ut♥ Jag skulle gärna vela lär känna dig bättre♥

Oliver Spjut- Jadu...du har gått på typ samma skola som mig...Jag har typ aldrig varit med dig...men du är säkert snäll ^.^

Moa Hemström- Du är en av de underbaraste och sötaste jag vet! ♥ Du har ett hjärta av guld och man kan alltid snacka med dig om vad som helst♥ Du sjunger desutom som en gud och ditt utseende är perfekt, hela du är ju perfekt! När du blir äldre så har du riktigt stor chans att bli en artist! Du borde iaf söka till Talang eller Idol!♥

Gabriella Elfving- Du är VÄRLDENS underbaraste person♥ Utan dig skulle inte jag sitta här just nu..♥ Du lyser upp varje dag för mig...♥ och det är ju som man säger, bråkar man inte så är man inte riktiga bästisar och precis så är det♥ Du är den enda jag kan vara mig själv med♥ Jag kan se ut hur jag vill utan att du bryr dig♥
DU ÄR BÄST!♥

Freyah Linna-Lindgren- Jag har aldrig träffat dig men enligt Mathilda så ska du vara riktigt snäll, så jag tror väll på det♥ Och en sak är iallafall säker och det är att du är riktigt söt♥

Andre Sand-Petersen- Du är snäll, rolig, crazy och en hel "skön" kille ♥ du får en alltid till att skratta, oavsett vad ;)

Ebba Bock-Jonsson- Du är en toppen glad tjej som man aldrig har tråkigt med! Du snackar om 1D hela tiden! Precis som mig!♥
Man kan säga allt till dig utan att du säger det till nån♥
Du är precis som Mommi, du sjunger som en ängel och ditt utseende...ja...ska vi byta? haha...♥
Du är en av de bästa och du ska veta att jag alltid finns där för dig!♥

Kommentarer
Postat av: mathilda

Naw! ♥ dsm!!! ♥

Svar: naw♥ sötnöten min♥
Melinda Jonsson

2012-06-25 @ 02:01:33
Postat av: Moa

Du är så jävla snäll o gullig, har tur att ha en kompis som dig din sötto! 💗

Svar: naw♥ gmn då! ♥
Melinda Jonsson

2012-06-25 @ 02:19:18
URL: http://mommime.devote.se
Postat av: Emilia Rehn-Knusson

awwi vill och lära känna dig bättre och vill träffa dig någon dag också!<3

Svar: ja, vart bor du då? ^.^♥
Melinda Jonsson

2012-06-25 @ 02:25:03
Postat av: Ebbis!♥^^

Tack gmn va göllig du e♥

Svar: fast inte gölligare än dig ;)♥
Melinda Jonsson

2012-06-25 @ 11:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0