Amanda Hesselroth Gorini♥

2012-06-27 / 21:02:41 / Allmänt / 0 kommentarer
Första gången jag såg henne, det var första dagen på skolan, och då kommer jag ihåg att jag och min kompis Ange kallade henne för "rosa tjejen", bara för att hon hade en rosa tröja på sig. 
När vi hade gått med varandra i ungefär en månad så började jag,Ange och Gabbi att bråka och då började jag att vara med henne och några andra tjejer. Vi var på väg att bli bästisar tills Ange och Gabbi ville ha mig tillbaka som kompis och då hade jag inget val än att dissa dem och börja vara med A & G. 
Nu är det hon som är bästis med Ange istället och jag har väll inget emot det♥ För hon är ju en hur glad,rolig,söt och snäll tjej som helst som jag vill börja vara med offtare igen! 

Kolla in hennes blogg oxå: http://amandagoriini.devote.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0