Bloggar från mobilen!

2012-07-31 / 01:49:52 / Allmänt / 0 kommentarer
Har inte bloggat på jätte länge! Sorry!
Men för fem dagar sen vart jag bjuden på middag hos mammas kompis!
För 4 dagar sen solade jag först och sen for jag till Ebbis för att sova där i 2 dagar.
I förrgår badade jag och Ebba och hade lite natt kul på natten! (lägger upp bilder sen)
Igår fick Ebba besök av en liten krabat som hette Jeremy som var ungefär 2 år, och hans mamma var oxå med såklart!
Vi hoppade studdsmatta med han och tittade på Rorri.
När han åkt hem satte sig jag och Ebba vid datorerna.
Idag så ska jag åka hem...Hem till dödstråkiga Bredsand..Aja! Gabbi kommer iallafall hem till veckan!
Men nu måste sova! Är dödstrött! Och sen dör snart mobilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0