Fy vilken helg..

2012-12-16 / 19:56:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Snö, snö, snö och ännu mer snö... Jo, jorden kommer nog att gå under! Eller Sundsvall kommer i alla fall att gå under. 

Hjälpte mamma att skotta hemma hos mormor idag.. Hade inte varit ute sen i Onsdags så det kändes lite tungt... 
Men det gick ju bra som tur var! Fick ju käka mormors kycklingspett efteråt och då vart jag glad :D 
Sen när jag kom hem fotade jag några bilder lite snabbt och sedan tog jag en snabb dusch! 


Just nu ska jag snart kolla på julklallendern och sen ska jag nog gå och lägga mig och tagga inför filmkvällen på skolan! Filmen vi ska se är "2012".. Inte den bästa filmen direkt men vi kommer nog ha roligt ändå 

ChaoChao! 
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0