60 år tillsammans!

2012-12-22 / 14:32:32 / Allmänt / 0 kommentarer
Okej... Får skriva snabbt! För ska strax åka! Men i alla fall... 
Igår var jag som sagt och köpte julklappar, men inte bara! Köpte ett par nya "jeans" eller ja... vet inte om det är jeans men vi kan säga det! Sen köpte jag en svart kavaj och en julklapp åt bästa Ange. 

Idag (snacka om fullt upp jag kommer att ha de senaste dagarna) ska jag åka och fira att farmor och farfar har varit gifta i 60år! Så otroligt gulligt!! Så länge vill jag också vara gift med min man (om jag får nån...) 

Men nu måste jag locka klart håret och sen ska jag åka! Lägger förmodligen upp några bilder sen. 

Kramiss!xx
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0