Keep tryin...

2012-08-28 / 21:11:45 / Allmänt / 0 kommentarer
Sen sist jag bloggade så har det inte hänt så mycket! Var inte på skolan igår.. Men annars har det väll varit som vanligt! Har ju som kanske vissa redan vet bråkat med Gabbi... Nu snackar vi inte mer om det utan vi kan ta vad jag gjorde efter skolan idag (slutade 13:00 idag btw)
Jag var på soptippen med mamma, mormor och syrran och sen stack vi till Birsta för att mormor skulle kolla på lite saker. Sen nu lite senare på kvällen så var syrran på kör och under tiden hon var det så var jag med mamma hos hennes kompis. 


Ja...lite av min dag! 
Imorn ska jag till Birsta igen för att köpa kameran! Längtar♥ Men efter jag köpt den så ska jag på "welcome talk" med min mentor och mamma... inte så roligt! Men det varar bara i en kvart så det är iallafall bra! 
Och på Torsdag! Då ska jag ta ledigt ifrån skolan i 2 dagar för att åka till Stockholm och shoppa! Fast inte bara... ska ju kolla på......Lady Gaga oxå!♥ Längtar som fan! 

Men nu ska jag natta! Ha det så bra sötungar♥ 

Puss'n&Kram'n ;*
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0