Första skoldagen avklarad!

2012-08-23 / 21:58:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Första dagen på skolan kan jag väll säga var "okej"! Den var inte dålig iallafall... Vi hade bara två "lektioner" och på de lektionerna fick vi lära känna våran nya lärare Mr.Spears, om ni undrar så kallar det flersta han för Britney Spears!

Efter skolan tittatde jag och Gabbi på "Hunger Games" och efter det var Gabbi tvungen att gå hem och då åkte jag, mamma och syrran till Birsta för att köpa ett par jeans åt mig, en tröja och ett par gympa byxor! 


 
Så najsiga var kläderna jag köpte! Tänkte att jag skulle ha dem på Johannas (en tjej i min klass) 13 års fest imorn!
När vi ändå snackar om morgon dagen... Imorn ska vi ha gympa!! Vill inte... Men skola är skola...

Innan jag går och lägger mig kan jag bjuda på några bilder från idag! 


Jag idag! 

Och efter skolan tog jag de här fotona!



Men nu måste jag natta! Hörs imorn sötnosar! 
Kyss'n&Kram'n ;*
/m
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0