Stockholm Del 1

2013-05-11 / 15:53:21 / / 0 kommentarer
Nu är det ju så att jag har varit i Stockholm på konsert.. så jag har inte haft tid att blogga så mycket.

Men i alla fall, konserten var B-Ä-S-T! Ett minne för livet säger jag bara.. Bilder från konserten lägger jag upp ikväll!
Dagen efter det var jag på Grönan för första gången på 9år.. (shit vad längesen egentligen... hahah) Och såklart, så var Eclipse den första jag åkte! Och nej, den var inte så läskig som jag trodde.




Sedan tog jag självmord i spökhuset (typ) hahah



Efter det åkte jag Twister.. hahah



Så vackra jag och min syrra är... hahaha

Och efter vi varit på Grönan så for vi hem mot iskalla och gråa Sundsvall...




Och igår.. ja.. då satt jag och läste eller kollade på tv hela dagen, som idag! haha

Aja.. nu ska jag fortsätta läsa!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0