I'm back!

2013-03-02 / 16:40:44 / Allmänt / 0 kommentarer
Sticker till Vemdalen med bästa Ebba imorn! Stackars Ebba är ju sjuk också... Så det blir ingen slalom för hon och mig på Måndag.. Men istället får vi flumma inne i lägenheten och mumsa godis kanske
Hoppas solen skiner där för här i Sundsvall är det vitt och grått... Man blir på ett sådant dåligt humör av det här vädret... Nu skiner solen så nu är jag nöjd! haha

Bara för att jag saknar det flummiga jag och Ebba gjorde i sommras så kommer det bilder här nu! 


Minnen.. 

Nu ska jag packa min väska! 
Btw, mamma har köpt en Samsung surfplatta! Snacka om att jag kommer använda sönder den imorn i bilen! (inte bokstavligt)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0