Är sämst på detta jah..

2013-03-21 / 15:46:11 / / 0 kommentarer
Är sämst på att blogga känner jah... men så fort det börjar lugna ner sig på skolan så ska jag börja blogga varje dag igen!

Men när jag ändå håller på så kan jag ju berätta lite om veckan!
Vi har haft halvdagar igår och idag! Och imorgon ska vi ha det igen! Detta har typ varit den softaste veckan under hela 7an.
Och nu kanske ni undrar vad jag har gjort efter skolan varje dag? Eftersom jag inte har bloggat även fast jag kunnat haft tid.
Jag har pluggat och läst.. haha, ja, mitt liv är jätte roligt!

Men nu ska jag fortsätta med att läsa och sedan får vi se vad jag hittar på. Kanske gör om lite i mitt rum?



Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0