Fredag, Lördag, Söndag

2013-01-13 / 15:13:28 / Allmänt / 0 kommentarer
Fredag: Inget speciellt. 
Lördag: Hade matkrig med Ange och bakade pepparkakor. 
Söndag: Ska kanske färga håret! Eller i alla fall topparna, tror att det blir f'ärgen röd.. 

Hmm... känner att jag har för lite att blogga om... bloggar ju typ bara om mina dagar... någon/några som har förslag på vad jag kan blogga om? Som tex: Vloggar, Dagens outfit, Egna recept, Tips... Inte vet jag! Behöver flera förslag! För just nu så känner jag att min lilla blogg är jätte trökig... Och ett utav mina nyårslöften är ju att blogga offtare! 

Här är i alla fall mina och Anges "fina" peppisar. 


hahaha.. tyckte faktiskt att Musse Pigg blev hyffsad. 

Men kommentera era fina förslag på vad jag kan blogga om så blir jag glad! hahaha.. 

Kramisar!xx

Dagens outfit: 


Dagens artist och låt: 


/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0