De första dagarna på skolan!

2013-01-09 / 20:42:05 / Allmänt / 0 kommentarer
Tisdag: Skoldagen var den jobbigaste på länge... Timmarna tickade fram sacktare än vad de brukade göra och jag hade hudvudvärk hela dagen... Och sen när skolan var slut så trodde jag att det skulle bli bättre eftersom jag skulle få köpa Justin Bieber's parfym "Girlfriend".. Men den fanns inte i lilla Sundsvall... Så sura jag åkte hem och la mig i sängen och somnade. 

Onsdag: Skulle egentligen haft simprov klockan 08:30 men jag var som sagt lite trött dagen innan så jag trodde att det var 09:30... Så jag sket såklart i simprovet och åkte till skolan. 
Skoldagen var väll okej, i alla fall inte lika illa som igår.. Missade halva första lektionen som var matte, och det var tur! För sedan hade vi bara "roliga" ämnen som Svenska, Engelska och Hemkunskap. 
Efter skolan så gick jag på stan med Ange, hade tänkt köpa bruna färgade linser på Hobbex men när vi gick förbi Kicks så såg Ange "Girlfriend" så jag direkt dit och sedan köpte jag den, like a boss! 


När jag kom hem så var jag tvungen att städa... Och jag menar, mitt rum var ju inte lite stökigt heller... Och när jag städat klart så städade jag ur garderoben också och tog ut alla de kläder jag inte kan ha/ vill ha, de vart rätt så många kläder. 

Just nu lyssnar jag på One Directions album "Take Me Home" och ska väll snart gå upp och käka kvällsfika och titta på tv. 

Hoppas att ni också har haft det bra de senaste dagarna och hoppas att ni får de bra resten av alla dagar också! 

Kramiss!xx
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0