6 Jan 2013

2013-01-06 / 14:47:06 / Allmänt / 0 kommentarer
Är det bara för mig det känns jätte konstigt att skriva 2013? För mig känns det fortfarande som 2012... 

Men för att komma till saken.. Eftersom att jag nästan sovit bort hela dagen så lär jag inte ska göra så mycket. Jag kanske fixar en ny header? Är så less på den jag har nu... Kanske blir någon med Justin och 1D? hahah.. nejdå. 

Men, när vi ändå snackar om Justin... Alla ni som har biljetter... NI SKA BARA VETA HUR AVIS JAG ÄR. 
Jag har varit belieber sedan 2008! Och jag minns när jag var 9-10år och första gången jag såg "Never Say Never"... Jag grät, och ända sedan dess har jag hoppats på att han ska komma hit till Sverige och att när han väl kom hit så skulle jag få gå på hans konsert! Men nej... Jag har försökt att säga till mig själv "Never say never"... Men nu känner jag att jag aldrig kommer att få gå på hans konsert... I alla fall inte i år. 
Så ni som har biljetter, hoppas att ni får ha det 7kt roligt och att nån av er blir OLLG! 

Så. Äntligen fick jag skriva ut det. 

#NoHate tack. 

Kramisar! 



/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0