2012

2013-01-04 / 00:09:00 / Allmänt / 1 kommentarer

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
oj... haha... vet inte... badade i svarta havet?

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
hahaha... nej... 

Vilka länder besökte du?
Bulgarien



Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Sommarlovet, utomlands resan och konserten! 

 


Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
30 Augusti, Lady Gaga konserten

 

Vad var din största framgång 2012?
hmm... att jag blev mindre blyg? nej men... jag vet faktiskt inte 

Största misstaget?
Inget jag vill snacka om..

Bästa köpet?
Min kamera! 

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder tror jah! 


Gjorde någonting dig riktigt
glad?
Ja, många saker! En var tex att jag fick träffa underbaraste Oscar Zia! 



Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Gangnamn Style, Call me maybe, Payphone, Whistle, Boyfriend, Diamonds, One More Night, We Are Never Ever Getting Back Together, Live While We're Young, Dansa Pausa, I Love It och Don't You Worry Child.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare! 

Vad önskar du att du gjort mer?
Gått på en 1D eller Justin konsert! Eller åtminstone fått sett dem på riktigt.. 

Blev du kär i år?
hahaha... 

Favoritprogram på TV?
Alla program där Justin Bieber och One Direction var med.

Bästa boken du läste i år?
Det var två stycken, Cirkeln och Eld. 

 


Största musikaliska upptäckten?

Ryan 

 


Något du önskade dig och fick?

En ny mobil!

 


Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Flummade, sprang runt i byn, badade mitt i natten (tror jah), tog massor av kort, åt och skrattade. 

 

Högsta önskan just nu?
Att jag får ett par Justin eller 1D konsert biljetter! (vilket aldrig skulle hända..) 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, många saker... tex att jag kunnat fått träffat 1D när de var här i Sverige! 

Vad fick dig att må bra?
Mycket!

Vilken kändis var du mest sugen på?
Vilken? haha.. Vilka menar ni väll? Justin och One Direction såklart! 

Vem saknade du?
Typ ingen... 

De bästa nya människorna du träffade?
Alla fina directioners! 

Mest stolt över?
Mina betyg kanske? haha... Inte för att de var särskilt bra dock men jag trodde jag skulle få sämre! 

/m


Kommentarer
Postat av: Moa

Minnen!<3

Svar: haha, jaa :')
Melinda Jonsson

2013-01-04 @ 01:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0