Nu är jag super glad!

2013-02-02 / 22:12:00 / Allmänt / 1 kommentarer
Shit... hur ska jag beskriva gårdagen? Med ett ord: konstig... 
Det var blandade känslor hela tiden! Vet inte vad det var med mig.. meeeeeeen... Jag ska få se den sexigaste killen i världen, live! Justin Drew Bieber! HAPPY HAPPY HAPPY! 

Ooooch.. som ni kanske vet så gick ju Yohio vidare till final! Det som jag gillar mest med det är ju att han är från min hemstad, lilla Sundsvall! Och han gick till final... hur coolt är inte det? 

Jaja... glad är jag just nu i alla fall! 

Imorgon ska jag åka och köpa ett par nya tränings skor och kanske några pyssel saker, för jag tänkte göra en "memory jar" ! Har sett att väldigt många bloggare har gjort en, och den som alla fick insperationen ifrån var väll tinkerbella? 
Vi får se ifall jag lyckas! 

Nu ska jag mysa ner i mig i soffan och sappa mellan kanalerna, ska käka lite kvällsfika oxå! 


Kanske postar ett linlägg imorn med alla mina favorit saker! We'll see... 

Kram på er i alla fall! x
/m
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg :)
Kika gärna in i min blogg och kanske lämna en liten kommentar efter dig :)

2013-02-02 @ 22:36:27
URL: http://borttaget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0