Oppsan!

2012-09-19 / 22:05:58 / Allmänt / 0 kommentarer
Vad har hänt med bloggningen? Jo.. skolan kom emellan! Har haft fullt med läxor de senaste dagarna och sen när jag gjort klart dem så har jag varit med Gabbi! 

Men iallafall. igår och idag var jag och shoppade! Igår i stan och då var jag på NewYorker där de hade rea! 



Turkosa tröjan: 15:- 
♥ lazy Sundays: 49:- 

Och idag var jag i Birsta för att mamma skulle dit och kolla efter något och då passade hon och jag såklart på att shoppa oxå! 



Bok (Dare to dream/ Våga Drömma/ One Direction): Akademibokhandeln 160:- 
Strumpor: GinaTricot 79:- 
Jeans: GinaTricot 199:- 
Tröja: GinaTricot 199:- 
Paraply (ja, det är inte mig jag menar! så igga mig på den bilden): 79:- 

Och innan jag shoppade så var jag på skolan oxå (såklart) Och då skulle vi ta livmoderhalscancer sputan! Och fy fan alltså... Jag mådde så jädra dåligt efter den så jag fick åka hem efter lunch och vila mig! Och sen efter det så modde jag iallafall lite bättre♥ 

Men ja... det var väll dagen! Kommer en ny dag imorgon och då bloggar jag mer! Hörs! 

Puss'n&Kram'n ;*
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0