Toppen!

2012-10-11 / 19:09:12 / Allmänt / 0 kommentarer
De sista 2 minnutrarna på skolan idag satt jag och räknade ned... När tiden var ute och vi äntligen fick sluta så gjorde jag ett litet glädje skutt! För nu ska jag få vara ledig i 3 dagar och på Måndag, Tisdag och Onsdag så går vi halvdag! Känns så jävla bra! För de senaste veckorna har bara varit för mycket... Haft massor av prov, läxor och test så jag har varit stressad och orolig nästan hela tiden, men nu äntligen ska jag få det lite lugn och ro♥ Ska bli så jävla skönt!!♥ 

Och imorn ska jag upp till farmor och lära mig att göra hemmagjorda potatisbullar, hoppas att det blir roligt♥ 

Men nu ska trötta lilla jag gå och lägga mig! Jo, jag vet att det är lite tidigt... Men är svin trött! Så natti♥ 



Bjuder på de underbara bilderna innan jag nattar ;) 

/m
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0