♥Fredagkväll♥

2012-10-05 / 23:36:00 / Allmänt / 1 kommentarer
Haft en jätte mysig Fredagkväll tillsammans med familjen och mammas kompisar! Vi kollade på X-Factor och snackade lite. 
(Sen åt jag lite chocklad i smyg oxå...♥) 

 
Kärlek till den där chokladen♥ 

Men sen var det ju så att jag tycker att Oscar Zia är nå jävuslt söt!♥ Ååååh... Min nya idol♥ 

 
Gaaahh så söööt!!♥ Och NEJ! Han liknar INTE Eric Saade... Inte enligt mig iallafall... 
Sitter och håller tummarna för att han ska gå vidare♥ Om han inte gör det... Ja... Då KOMMER han att bli känd på något annat sätt! Så det så! 

Men en till sak jag har att berätta är att imorgon ska jag ha tjejkväll med Gabbi och Millan!♥  Hoppas att vi kommer att ha det 7kt roligt! För tror faktiskt att vi kommer att ha det oxå. 

Men ja... Det var väll det jag ville ha sagt..

XOXO
/m

Kommentarer
Postat av: Moa

hataaaaaar fan..förtlåt

Svar: va?
Melinda Jonsson

2012-10-14 @ 18:50:47
URL: http://mommime.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0