FinnsIngenBraRubrik

2012-10-03 / 21:51:41 / Allmänt / 1 kommentarer
Började skoldagen med study support... och den där himla study supporten var väll inte till någon nytta idag heller... Men efter study supporten så gick jag, Ange och Ebba på relaxen som de har efter study supporten, och den var hur skön som helst! Jag tillochmed somnade i en kvart 20 min.. 

Efter skolan följde Ange med mig hem och vi stekte pannkakor till middag och efter det dansade vi Dance Central 2! Så nu är jag som redan var jätte trött, bara ännu tröttare! Så ska duscha, bosta tänderna och sen väntar min älskade säng

Imorgon så händer det inte så mycket speciellt... Ska göra klart svenska läxan... Dvs att jag ska skriva klart min saga! Men det kommer nog att gå bra! Och sen på Fredag kanske jag har tjejkväll! Ska snacka med Gabbi först♥ 
Men om inte hon vill så har jag och Ange det själva, titta på film, mysa lite, skratta, ha roligt, flumma, gå runt Bredsand mitt i natten och flumma och ja.. säkert massor av mer saker oxå! 

Men nu måste jag upp till duschen, hörs!

 
(gammal bild! Saknar sommaren♥)

/m

Kommentarer
Postat av: Moa

Mys! go natt! ❤

Svar: <3
Melinda Jonsson

2012-10-03 @ 22:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0