Otursdagar...

2012-11-27 / 23:26:28 / Allmänt / 0 kommentarer
Hatar mitt liv just nu! Hatar det inte bara för några småsaker utan nu är det fan serriöst.. 
Igår fick jag veta att jag kanske måste operera mina fingrar... Bara för att mina nagelband är cp... *suck*
Och idag var det någon som stal min plånbok... Där mitt ID och kontokort låg + busskort... 

Orkar inte med det här längre!! Men det hände iallafall några bra saker idag... Jag var i Birsta och kollade runt lite med Moa, Ange och Amanda men Amanda var tvungen att åka hem efter bara 10min ungefär, tråkigt nog... 
Men sen såg jag, Ange och Moa tomten! Så vi fick ta ett foto med han. 

Dagens Instagram bilder: 



Natti! 

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0