Fotboll!

2012-11-17 / 01:42:22 / Allmänt / 0 kommentarer
Idag spenderade jag dagen framför datan! Har haft så ont i magen så att jag nästan inte kunnat äta... Men nu börjar det iallafall att bli bättre så jag kommer nog kunna gå på fotbolls matchen imorn, JUSTE! Jag ska ju gå och kolla på fotboll mellan GIF och Halmstads BK! Fick gratis biljetter på skolan.. hehe.. Har fyra biljetter över, någon som vill ha en biljett? 

Sen ska jag gå och se på "Breaking Dawn Del 2" på kvällen tillsammans med Ange och Moa! Kommer att bli så jävla awesome! 

Men vad tomt det här inlägget blev... Kan kanske ha in lite bilder från idag? 



Men ja, då får ni väll ha en bra kväll då! GodNatt!xx

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0