Ebba Bock Jonsson♥

2012-06-27 / 21:39:11 / Allmänt / 1 kommentarer
Haha, det här kommer att bli ett roligt och långt inlägg! Vi tar allt från första början..
Första gången jag träffade henne var när hon hade börjat i våran klass, när hon presenterade sig själv så visste jag att det var något bekant med henne men kunde inte komma på vad. 
När vi sen hade lunch rast (kommer ihåg det så väl) så satt jag på en bänk och snackade med Gabbi, och då kom hon helt plötsligt fram och frågade mig: Känner du Maja Birkemose? Och jag kunde ju inte ljuga och säga att jag inte gjorde det så jag svarade ju såklart ja. Och då när hon sen sa att hon var Majas bästis så kom jag på varför hon var så bekant! Maja hade ju snackat om henne hela tiden! 
Och tack vare Maja så började vi att vara med varandra! 
Ungefär vid julas så kom hon hem till mig för att hon skulle sova över, och då satt hon och snackade om One Direction hela tiden, och jag hade ju inte en aning om vilka de var då! Men tack vara henne så är jag ett jätte stort fan/directioner av dem nu! (och det är väll tur det) 
Och nu! Ja..från att knappt känna varandra till att vara bästisar♥ 
Hon är mitt allt och jag vill aldrig lämna henne!

Hennes blogg: http://ebbabockjonsson.blogg.se/
En video där hon och en annan sjunger "More Than This" och Ebba sjunger såklart bäst: http://www.youtube.com/watch?v=mRSqgYnEZjA

Kommentarer
Postat av: Ebba

aww va snäll du e ♥

Haha bästa kvällen någonsin!!! xD♥

Svar: hahahah xD minne för livet! ♥
Melinda Jonsson

2012-06-28 @ 12:33:59
URL: http://ebbabockjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0