So sick of love♥

2012-07-08 / 01:10:19 / Allmänt / 1 kommentarer
"Idag" har dagen sett ut som så! 
Allt började med att jag vaknade av att mamma startade gräsklipparen...(mysigt) så då klev upp och gjorde frukost! Yogurt och macka! haha...Sen gick jag och snackade lite med mamma som gjorde sig klar för att åka nånstans med hennes kompis. Eftersom att hon inte var så rolig att snacka med så gick jag ner till datan ett tag och sen satte jag på lite musik som jag kunde klä på mig till (ja, helt normalt om ni frågar mig) När jag klätt på mig klart och sminkat mig så bestämmde jag mig för att fota lite (all day, all night) 



Vackra...eller inte! Men det finns nått som kallas tråkigt! 
Men sen då...jo just de! Då tog jag fram lite glass och åt de tillsammans med mormor och syrran!


 
Under tiden vi åt glass så kollade vi tv!

Sen lite senare ikväll, för bara några minnuter sen så bestämmde jag mig för att gå ut och fota min lilla igelkotte! 



haha, min lilla sötnos♥ 
Men nu ska jag lol:a lite helt forever alone♥ 
/m
 

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Vad lyssnar du på för musik? :)

Svar: Allt möjligt :) allt som går att lyssna på ^.^
Melinda Jonsson

2012-07-08 @ 16:59:27
URL: http://alltfrmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0