Opps!

2012-07-23 / 00:43:03 / Allmänt / 3 kommentarer
Jaha...nu ska vi se här! Var några dagar sen jag bloggade...kan ta allt från början då! 

Igår var jag med Gabbi, Moa och Ebba på stranden! Alla badade förutom Gabbi som låg och solade! 
Sen på kvällen igår så var vi ute och gick jag och Gabbi. Vi gick runt och snackade med Hampus (Gabbis pojkvän) i Gabbis mobil! Och vi försökte att hitta till han, och tillslut lyckades vi! 

Idag var jag först med Ebba på norra berget på nån thai marknad! haha..Sen när jag kom hem så var jag vid stranden med Gabbi och Hampus! Och när vi skulle gå på stenarna då så hände en liten olycka...Jag vart nå jävulst blond...Jag hade telefon i skon som jag höll i, och sen vände jag den uppochner och då föll telefonen ner...i havet!! *suck* 
Så när jag kom hem lite senare ikväll då så berättade jag allt för mamma, och hon suckade såklart sen började hon och jag att kolla efter en ny och billig telefon. Och det slutade med den här! 



Bättre än en trasig iallafall! 
Älskar dig mamma!!

Men nu ska jag titta på Teen Choice Awards! Håller tummarna för 1D och JB! 
Höres
/m



Kommentarer
Postat av: Sofie

Du får gärna berätta hur de går för dom till mig!! :D

Btw, synd de där med mobilen... Om jag skulle tappa den måste jag betala själv :c

2012-07-23 @ 00:56:51
URL: http://sofienaslund.blogg.se
Postat av: Sofie

Du får gärna berätta hur de går för dom till mig!! :D

Btw, synd de där med mobilen... Om jag skulle tappa den måste jag betala själv :c

2012-07-23 @ 00:56:51
URL: http://sofienaslund.blogg.se
Postat av: Sofie

Du får gärna berätta hur de går för dom till mig!! :D

Btw, synd de där med mobilen... Om jag skulle tappa den måste jag betala själv :c

Svar: Visst :) skulle jag oxå egentligen fått gjort :p men får inga pengar förs vid jul :P
Melinda Jonsson

2012-07-23 @ 00:56:52
URL: http://sofienaslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0