Kommer att sakna dig!

2012-07-25 / 02:16:07 / Allmänt / 0 kommentarer
Iförrgår: Satt för det mesta vid datan, gick ut lite senare på dagen för att släppa upp min 1D ballong i luften! Som hamnade i havet...Men när jag skulle släppa upp den i luften såg jag Gabbi och Hampus så jag började att vara med dem. När Hampus var tvungen att gå hem gick jag och Gabbi hem och bakade sockerkaka. Under tiden vi väntade på att kakan skulle bli klar bestämmde vi att Gabbi skulle sova kvar hos mig. 

Igår: Efter att jag och Gabbi hade vaknat så satte vi oss ute på altan och sen helt plötsligt började nått att pipa. Först trodde vi att det var en bil. När jag sen gick upp för att kolla vad det var så såg jag räddningstjänsten komma och då visade det sig att det var inbrottslarmet på dagiset som lät. Så de stängde av det. 
Sen skjuttsade jag och mormor hem Gabbi och gick sedan på affärn. 
När jag kom hem igen satte jag mig vid datan och kollade igenom fb och dv sen bestämmde jag mig för att gå och fota. 
 
Var rätt så nöjd med fotona ändå! 
När jag kom hem igen så kollade jag ifall Gabbi var inne på fb, och yes! Det var hon. Så jag frågade om hon ville med ut så sen var jag med henne ute! 
Och imorn är det sista dagen jag kan vara med henne innan hon åker till sthlm...Hon ska vara borta i 1 vecka och några dagar...Hur ska jag kunna klara mig?!♥ 
Hon ska iallafall (som tur är) vara inne på fb så offta som möjligt! Så jag kan iallafall snacka med henne där♥ 

Nu ska jag natta!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0