Ed Sheeran & Dead By April♥

2012-07-05 / 14:42:51 / Allmänt / 2 kommentarer
Bloggade inte så mycket igår, men det kan bero på att jag var och såg Ed Sheeran!♥ 
Ett minne för livet! 
Jag fick tillochmed en orange ros av han♥ Den hänger just nu bredvid min Ed affisch! 



Åååhhh♥ Det var så f*cking underbart!♥ Gråter fortfarande...♥ Om det bara hade kunnat varat längre♥ 

Men sen såg jag ju inte bara han, jag fick se Dead By April oxå!♥ De var mycket bättre live än på tv:n och skivan..♥ 

Bara för att jag är så snäll så kan ni få en bild på Ed och en på DBA!♥ 



*gråter* ♥ 
Och jag som trodde att drömmar aldrig kunde slå in...men tydligen så kunde dem det♥ 
Nu är det bara 1D och JB kvar♥ 
/m

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hallå du fick ju inte rosen av Ed..... ;/

Svar: Men typ xd
Melinda Jonsson

2012-07-05 @ 15:13:24
URL: http://ebbabockjonsson.devote.se
Postat av: Alva

Så jädra avis, Var med i min fototävling!<3

Svar: haha♥kejj! ^.^
Melinda Jonsson

2012-07-05 @ 15:49:25
URL: http://picturebyalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0