Best friend♥

2012-07-11 / 16:19:17 / Allmänt / 1 kommentarer
Vet att jag inte har bloggat sen efter kalaset, men min blogg har lixom dampat...men nu är jag iallafall igång igen! Och jag orkar INTE skriva vad som hände efter kalaset, för det har jag fått skrivit om FÖR många gånger...

Men igår bestämmde iallafall jag och Ebba att jag skulle sova hos henne! Så jag åkte ju till henne. 
Och så fort jag gick dit så gick vi till fåren! Och efter det så rode vu ut med båten till ett badställe och badade där ett kort tag. 
Sen när vi var hemma igen så satte vi oss vid datan och sen fixade vi håret på varandra! 

Och jag tog några foton igår oxå! 





Och hitills idag så har vi varit med fåren ett tag och just nu sitter vi bara vid varsinn data och funderar på vad man kan gö. Under tiden vi gör det så får ni ha det så roligt
/m

Kommentarer
Postat av: Ebba

snyggt oxå att jag e i bakgrunden..... xD

Svar: haha <3
Melinda Jonsson

2012-07-11 @ 20:43:21
URL: http://ebbabockjonsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0