Lady Gaga!!

2012-08-31 / 01:12:34 / Allmänt / 1 kommentarer
Omg... Lady Gaga! The mother monster... I love her! Hon var så jävla fukking amazing! Kan inte fatta att jag sett henne live än♡ Hennes 2 favorit citiat som hon nämnde några gånger: "I don't give a fuck!!" och "I was born this way baby"♡ Kommer bli mina favorit citat oxå. 

Tog över 200 foton! Men tänker bara ladda upp 13 här♡ 






Men måste natta nu! Ska upp tidigt imorn för att hinna äta frukost och sen ska jag shoppa♡ 

Puss'n&Kram'n ;*♡

/m

Kommentarer
Postat av: Karolinafridaa - Foto & Sportgalen tjej

Jag har en ny omgång av dagens blogg som jag drar 3 lyckliga vinnare på Söndag. Hade varit jättekul om ni/du är med. Lycka till! :D

2012-09-01 @ 10:18:40
URL: http://karolinafridaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0