Fest hos Johanna!

2012-08-25 / 19:53:00 / Allmänt / 1 kommentarer
Allt gick bra på skolan igår, vi gick igenon lite olika regler på science och sen fick vi våra nya skåp oxå! Neder skåp... Vi ska kanske få byta efter jullovet... aja... det är bara skåp! Jag överlever nog♥ Sen hade vi gympa sista timmen...
Men sen efter skolan åkte jag hem och duschade och gjorde mig klar för Johannas fest! 
Hennes fest var awesome! Vi spelade kubb, fikade, sminkade oss till fjortisar, skrattade, körde typ sanning eller konka och berättade spökhistorier! (kanske har glömt att skriva något nu..) Det var väldigt roligt! Nu ska jag bara tagga tills vi ska sova i skolan! Men när det blir ska vi fråga Mr.Spears om på Måndag! 

Ni kanske vill ha några bilder ifrån festen oxå!




Sen idag då så har jag varit med mormor. Vi var i stan och åt glass (roligt och så..men fanns inte så mycket annat att hitta på) Sen plockade jag lite bär med hon oxå som vi gjorde kräm av. Så mycket annat har jag inte gjort idag. 
Lite bilder från idag kan ni oxå få se!



Imorn blir det nog att vi åker till Birsta! (lol..är det 24/7 känns det som) Men jag har tappat bort mina converse hos Johann... så tror nog att jag behöver ett par nya! För de skor jag har just nu är typ halft trasiga... 
Men ni får ha det så bra så ses/hörs vi imorn!

Kyss'n&Kram'n ;*
/m

 

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad gör Ebba på andra bilden? ;)

Svar: kastar sån där pinne som man kastar på kubb ;D
Melinda Jonsson

2012-08-30 @ 16:18:34
URL: http://mommime.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0