Alla har sina bästa dagar♥

2012-08-15 / 00:53:12 / Allmänt / 1 kommentarer
Efter att jag hade varit ute och sprungit med Gabbi så gick båda hem för att duscha och äta och sedan lite senare så kom Gabbi tillbaka till mig och då bestämmde vi oss för att ha en liten tjejkväll♥ 

Här kommer lite foton från den♥ 



Vi är ju så snygga på första bilden alltså♥ haha, och på andra bilden är det typ första gången Gabbi har på sig klänning frivilligt!♥ Igga hennes läskiga ögon...haha♥ annars är hon jätte söt♥ 


Sen vill jag oxå passa på att säga grattis till min mamma oxå! Hon fyller 43 år idag!!♥ Hipp hipp hura!! Ni kan få se sen vad jag, syrran och mormor köpte till henne i födelsedags present lite senare

Men nu ska jag natta eller något sånt...♥ 
Kyss'n&Kram'n ;*
/m

Kommentarer
Postat av: Moa

Fin gabbi var!
Du får hälsa grattis o ha en bra dag! :)x

Svar: Ska göra de :)x
Melinda Jonsson

2012-08-15 @ 14:50:34
URL: http://mommime.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0